Helgen <3

 
 
Hej! Nu tänkte jag berätta lite om helgen. I fredags kom Jessica och möte mig på Odenplan efter skolan sen visade jag henne vart min skola låg och sen åkte vi hem. :) vi gjorde typ inget speciellt, vi satt och snackade och sånt. :) Lördag: jag städade på förmiddagen och senare på kvällen gick vi ner till sofia med kladdkaka och firade hennes son Elias som blev 7år. vi satt och fikade och hade allmänt trevligt. senare åt vi middag samtidigt som vi började kolla på film. efter vi hade ätit upp gick vi och basta! Det behövde verkligen jag, för jag har inte skött min hud så bra under sommaren så jag hade börjat få massa äckliga finnar! Idag har jag varit på stan med Jessica min älskade! Det var fett kul! För ett tag sen fick vi en ide´ om att vi skulle åka inlines i stan! Sen igår tog vi fram en hel låda och letade fram ett par var som som passade som tur! Så vi satte på oss inlinesen och gick ut genom dörren! Det var ett rent helvete att komma ner från min backe! vi kastade oss på stolpar för att inte ramla, så i början åkte vi från stolpe till stolpe i princip. men sen rullade det på. När vi kom till en jätte jobbig uppförs backe stannade vi och satte på oss skor, vi orkade inte ens försöka XD Sen när vi kom till stan så gick vi till alla affärer vi skulle till sen drog vi till donken när alt var stängt. Det är så dåligt att allt stänger fem på helgen! Man tycker ju ändå att det borde vara öppet längre på helgen. Sen när vi var klara på den gula fiskmåsen så gick vi till en bänk och satte på oss inlinesen igen och åkte till tåget! Det va skit kul och det ska vi lugnt göra om! Alla som har sätt oss åka har skrattat för vi e så dåliga XD ;P På tåget va det skit kul å åka det rekommenderar jag! Men trappor är ingen höjdare direkt!

Kommentera här: