2013

Hej! Nu är det 2014! Omg ska skapa så mycket minnen i år med alla dem bästa!
summering av de viktigaste sakerna 2014:

 
JANUARI: Jag tror att det inte var en så intressant månad, det var skola och allt rulla på.

 
FEBRUARI-MAJ: Sjukt stressiga tider med allt som hände med skolan och nationella prov och allt annat som hände.

JUNI:
Jag slutade nian, vilket var jätte skönt. Det var bara väldigt stressigt i slutet och många funderingar om man kom in på gymnasiet man vile osv. Sen var det äntligen det alla väntade på sommarlov!!! Midsommar, jag följde med Jessica och hennes familj till Grisslehamn och det va skit mysigt! Sen så njöt man av värmen osv.. nästan varje kväll grillade vi med kompisar och det var skit kul, haha det slutade nästan alltid med att vi spränge något. XD
JULI: Typ samma som förra månaden, chillade,badade,grilladed osv. kattis fyllde år den 15e så jag var på hennes landställe och firade det va fett kul och mysigt! man kände verkligen att det var sommar.  Jag var även på scout läger vilket va så jävla AWESOME!!! Jag fick reda på att jag hade kommit in på samgymnasiet var dock besviken på mig själv men jag accepterade det, kunde inte göra så mycket annat.

 
AGUSTI:
Jag och Jessica såg slayer den 7 augusti det var skit najs! Sen åkte jag till Norge och det va ju inte jätte kul, missade allt i Sverige! Tenaciouns D osv.. :( Men jag hade ändå några stunder som var roliga, det är iaf alltid kul att träffa släkten och växla klimat. En dag innan vi skulle åka hem ringde dom från kungstensgymnasiet och sa att jag hade kommit in! Jag blev jätte glad! Jag kom hem på natten och nästa morgon började skolan, var ganska trött och lite nervös inför dagen. Men fick vänner fort :*)
SEPTEMBER: Ingen speciell månad vad jag kommer på. förutom att jag såg in flames och hade lila hår.
OKTOBER: Jag fyllde år! sen var det bara massa skola.
NOVEMBER: Skola! Jag van konsert biljetter till rockklassiker live 2013 vilket va sjukt najs. Jag van även biobiljetter på gymnasiemässan (Y)
DECEMBER: Konserten,skola,jul,,lov,nyår!

 
END OF STORY! 2013 RIP!

 
Just nu längtar jag så jävla mycket efter sommar!

 
 

Ciao! <3

Kommentera här: