Effektiv dag.

Idag började en period på tre veckor där vi ska ha så kallade projektveckor i skolan, projektet kommer handla om subkulturer och jag är inte alls taggad. För det känns som att det kommer bli som förra projektet och bara en massa stress. Efter skolan (vi va på ABBA museet! :D) åkte jag hem bytte om och gick ut med hunden sen bara det av till scouten. Det är snart Halloween och min scout brukar alltid anordna ett arrangemang som kallas för Halloweenvakkan så det är en väldans massa förberedelser och noggrann planering. Så jag åkte därför till scouten för att planera. Jag är med i två planerings grupper (Program & pynt/elektronik) samt huvudansvar över hela eventet så det är en väldans massa som ska fixas. Hade i alla fall möte för min ena grupp idag (Program) sen var det bara att gå vidare till styrelse möte direkt efter. Just nu håller jag på att äta lite innan jag ska sova! Jag känner att jag har fått mycket gjort idag vilket är skönt! Jag fick även hem mina linser idag som jag har beställt på Fyndiq för 129kr och 50 kr i frakt. Ska bli sändande och testa dem! Vet inte hur det kommer gå dock för jag har aldrig använt linser :S så vi får se hur det går. :) Länk: https://fyndiq.se/halsa-skonhet/smink/fargade-linser/?sf=property_values-farg:F%C3%A4rg_R%C3%B6d#551835-red-wolf-fire-partylinser-halloween

Kommentera här: